برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

تغییر رویه پرداختی سنجاق

مدت زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نگران نباشید! درآمد شما سر جای خودش باقی می‌ماند و رویه کسب درآمد کاملا به روش قبلی و با همان درصدهای سابق است.

چیزی که تغییر کرده نحوه واریزی درآمدهای شما عزیزان است که زین بعد به صورت دریافت فاکتور رسمی خواهد بود. با توجه به الزام قانونی تمام شرکت‌ها به ارائه گزارش‌های مالی به صورت مستند، ضروری است درآمد شما در قالب یک فاکتور برای ما ارسال گردد تا به عنوان گزارش عملکرد سنجاق قابل ارائه باشد.

روش پرداخت جدید سنجاق

در روش پرداختی جدید در پایان هر ماه هر میزان درآمدی که کسب نموده‌اید به طور سیستمی محاسبه می‌شود. شما در صورتی که بخواهید درآمدتان در آن ماه برای شما واریز شود می‌بایست ظرف دو روز ابتدای هر ماه فاکتور خود را از گزینه درخواست پرداخت در منو حسابداری موجود در پنل گرفته و پس از چاپ آن و ثبت امضا و اثر انگشت خود در قسمت مربوطه، آن را در پنل بارگذاری نمایید و نسخه فیزیکی فاکتور را به آدرس بلوار نلسون ماندلا، بالاتر از میرداماد، خیابان جردن، کوچه آناهیتا، پلاک ۲۳، کد پستی ۱۹۱۷۶۵۴۸۱۲ ارسال نمایید. بدین ترتیب پرداخت شما تا حداکثر ۱۰ روز پس از دریافت اصل فاکتور انجام می‌شود.لازم به ذکر است ثبت فاکتور پس از زمان اعلام شده (۲ روز ابتدای ماه) باعث می‌شود پرداخت به ماه بعد موکول شود. پس از انجام پرداخت توسط سنجاق یک ایمیل به آدرس پست الکترونیک ثبت شده توسط شما در پنل ارسال می‌گردد.

به همین منظور لازم است اطلاعات فردی شخصی که می‌بایست درآمد به حساب وی واریز شود را در پنل ثبت کنید. اطلاعات مورد نیاز عبارت است از : نام / نام خانوادگی / کد ملی به همراه آپلود تصویر آن / آدرس / کد پستی / شماره تلفن / شماره حساب و شماره شبا بانکی که می‌بایست درآمد شما به آن واریز گردد. فقط نیاز هست که یکبار اطلاعات خود را تکمیل کنید و بعد از آن در ابتدای هر ماه فاکتور شما با مبلغ درآمدی که در ماه قبل از آن کسب کرده‌اید برای شما صادر می‌شود.

تغییر رویه پرداختی سنجاق

تمام این تغییرات، در راستای دو هدف اصلی شکل گرفته است: خدمت رسانی بهتر به شما عزیزان و همراهان گرامی سنجاق، و انجام تکالیفی که قوانین مالی و حقوقی بر عهده ما گذاشته‌اند.

ممنون از این که همراه و پشتیبان ما هستید.