برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

سنجاق حامی رویداد MTT2020

مدت زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازاریابی و فناوری دو حیطه هیجان انگیز در دنیای تجارت امروز هستند. به خصوص استارتاپ ها همیشه با این دو سر و کار دارند. معمولا در هر استارتاپ گروهی از افراد در واحد مارکتینگ و گروهی در واحد فنی یا تکنولوژی کار می کنند. شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که برای پیاده سازی یک تکنولوژی در مارکتینگ اتومیشن یا ستاپ کردن یک پنل مانیتورینگ که آمار بیزنس یا KPIهای بازاریابی را نشان دهد بین بچه های مارکتینگ و فنی در شرکت تان ناهماهنگی بوجود آمده باشد.

 مارتک ۲۰۲۰، اولین رویداد تخصصی در حوزه‌ی فناوری‌ها و تکنولوژی‌های بازاریابی در ایران است که این رویداد تخصصی با کارگاه‌ها و سخنرانی‌های تخصصی در این حوزه، میزبان علاقه‌مندان و فعالان بازاریابی دیجیتال در ایران خواهد بود. این کنفرانس، در تاریخ ۲۱ام بهمن ماه در سالن همایش‌های حکمت در مجاورت ایران مال برگزار می‌شود.

این رویداد با هدف اینکه نگاهی به نقطه تلاقی مارکتینگ و تکنولوژی بیاندازد برگزار می شود. سعی خواهد شد در دورهمی MTT مارکتینگ را با دیدی تکنولوژی محور بررسی شود. مارتک یک رویداد سالانه خواهد بود که در واقع جشنی برای مارکترها و دولوپرها و فضایی برای تبادل افکار و تجربیات در این زمینه است و در آن برترین مقالاتی که ارسال شده اند توسط مولف شان ارائه داده می شود و در انتها به برترین شرکت یا استارتاپی که بهترین پیاده سازی و استفاده از تکنولوژی را در روال های مارکتینگ خود انجام داده باشد به انتخاب فعالان همین حوزه تندیس اهدا می شود.

بخش های رویداد امسال

در رویداد امسال یعنی MTT2020 سخنرانی ها در حیطه انتقال تجربیات استفاده از ابزارهای بین المللی مثل DSPها و Vendoriهای خارجی، استفاده از انواع مارکتینگ استک ها، اتومیشن ها، مانیتورینگ ها، و سیستم های پوش و سگمنتیشن و CRMها است. ضمن اینکه در پنل های رویداد امسال در مورد وضعیت ادتک در ایران، موبایل مارکتینگ و اپ آنالیزورها، و وضعیت پابلیشرهای تبلیغات صحبت خواهیم کرد. همچنین در این رویداد «منوچهر صدری» مدیرعامل سنجاق نیز یک سخنرانی در رابطه با چالش‌های صنعت ادتک در این رویداد خواهد داشت.

فضای نمایشگاهی

در رویداد MTT فضای نمایشگاهی بیرون از سالن اصلی برقرار است و ما نیز در غرفه سنجاق منتظر دیدار شما هستیم.

سنجاق نیز به عنوان حامی این رویداد در کنار برگزارکنندگان MTT2020 ، تسهیلاتی را برای ثبت‌نام و حضور کاربران خود در نظر گرفته است. اگر به تکنولوژی‌های حوزه تبلیغات و بازاریابی علاقه دارید، برای حضور در این رویداد می توانید با استفاده از کد تخفیف ۳۰ درصدی sanjagh از طریق لینک زیر اقدام کنید.

https://evnd.co/p6t9b